Saturday, December 4, 2010

3 hari 2 malam di perlis :)

HARI PERTAMA

SEGAMAT---->PERLIS

 Motif ke perlis pd kali ini adalh utk hantar abg aku kahwin ke perlis .pada 3-6 dec 2010.


HARI PERTAMA
Kiteorg 1 family gerak ke perlis lepas asar .kalau bukan abg aku dpt org perlis.xdaa makne nye aku nk pi taw . buat sakit bdn je . hahas !
oke . kteowg pon gerak laa ke perlis melalui hayway .aku nak tersengut2 
jugak dok dlm kete laa kan . hahha .n then berhenti di beberapa perhentian utk berehat .1st kteorg berhenti kat ipoh perak,n then,sg perak,kulim kedah, dan byk lagi laaa..keje kteowg kt perhentian mencekik jea . HAHA ! :)
TERBAEKKKK kan ?
n selepas penat berjln sampai jugak laa ke kangar perlis .
n kteowg menginap di homestay 1 ary rm300 utk 3 hari .
pada jam 5.30 pg .




HARI KEDUA
Aku bangun tidoo pada pukul 10.30pg.HAHA !:)lantak laaa . yg pntg aku puas tidoo kan .HAHA! bgn2 aku terus mandi n pi dapur utk 
mencekik .HAHA ! tup2 family aku cakap nk pi padang besaa .
ape lagi aku lyn jelaa  so aku pon bersiap laa .
amboi!! mak aku xpyh ckp laa  shoping sakan no !!! HAHA ! 
aku po pau laa mana yg patut .tp sempadan thailand kan .so aku xbpe mnt laa brg2 dia . HAHA ! Selapas siap shoping kt padang besaa.
kteowg pon siap2 laa nak balik homestay utk .
siap2 pi majlis nikah abg aku yg 1st lpas zohor.
dh siap majlis .kami pon mkn2 n balik ke rumah semula .
sampai jea umh aku salin baju terus aku membuta .
mmg lpk gilaa . n then bagun pon kul 7.30mlm .
bagun aku mndy n terus siap tok pi makan malam n terus pi kuala perlis :)
lepas penat berjln singah laa mkn 1 kedai mkn ni . mak aiii xpyh ckp laa .
maniss2 laa seyh .haha ! Cuci mata tol aku . n then balik umh tok membuta . Aku jugak diserang demam n selsema :(  .sabar jelaaa ..xda papelaa .
sakit biasa2 jea ni . huhuhuhu .
 and majlis perkhawinan akn berlangsung pd 5.12.10.

HARI KE TIGA
hari ni ku bangun pd kul 11 pagi .sebab lepak gila pnye pasal kn . 
bangun2 je . keje aku on9 n bersiap tok ke majlis .
persandingan abg aku .kul 12.30 tgh hari .
ouh baru aku tahu majlis kt sni sampai kul 2 ptg je n then dh xdaa owg dtg .
HAHA ! kalau kt jb smpai kul 6 pon ada lg owg dtg kn .HAHA !
majlis sgt2 sederhana .almaklumlaa . makcik n family dia .
org kuat agama.tuu yg alaa kadar jea kn 
HAHA !kalau dtg jb msty family dia terkejut .cara org jay bee kahwin .
so wait n see . kteowg gerak balik jb pd jam 5ptg n sampai jam
6 pagi ke esokkan ari nye .

SELAMAT PENGATIN BARU
MOHD KHAIRUL AZLAN
&
HAJAR HAFIZA





PENAT TAPI BERBALOI BALOI !!!

No comments:

Post a Comment