Tuesday, December 28, 2010

Entah laa tak tahu kenapa ???!!!

DALAM DELEMA ???

Aku tak tahu laa ape perasaan aku ni .
dalam dilema antara dua .
hhhmmm .
ape yg aku kene buat ?
adakah aku perlu terus menyukainye .
atau pon melupakannye ?
ntah laa kan .
tuhan jelaa yg tahu .
adakah aku kene pilih antara dua ni ?
dia atau dia ???
aarrrgggghhhhh !!!!
aku serabut !!!
serabut n sangat serabut !!!
adakah dia boleh ubah diri dia .
utk aku ? boleh ke dia berkorban utk aku .
boleh ke dia tinggal ka tabiat buruk dia utk aku ???
semua tuu boleh ke ? huhhh .
kenapa laa boleh jadi mcm ni ???
kenapa kenapa ????!!!
YA ALLAH !!!
aku tak sempurna utk miliki sesiapa !!!
kalau betul dia dia jujur .
kau tunjuk kan laa jalan kebenaran utk dia .


adakah aku jugak dh mula suka dekat dia ?
tapi mustahil aku miliki dia ?
mustahil !!!!
sebab dia pon xyakin 
dgn perasaan dia.
YA ALLAH !!
kau laa yg maha petunjuk !!!





1 comment:

  1. cinta biarlah dtg dari hati,.....
    cinta juga tak perlu dipaksa....
    cinta juga perlu berkorban....
    tak salah kita menyintai sesesorang dengan iklas..
    tanpa ragu2....
    cinta itu perlu lah sempurna....
    untuk kehidupan bahgia....
    tak salah berkorbankn????

    ReplyDelete