Monday, January 17, 2011

4 makhluk yg dirindui :)

seriusly !!!
aku RINDU korang !!!

MAKHLUK PERTAMA <3


serius aku rindu kau doww .
aku ta taw laa kenapa .
haish !
kalau kau dekat kan senang .
jumpe kau jee msty aku ketawa .
hurmmmm .
tgh menangis pon aku bolee gelak2 .
rindu kau !!! rindu2 !!! balik laa jay bee cepat !!!
aku nak jumpe kau !!! :''(

MAKHLUK KEDUA <3

awak dah makin jauh dr saya .
aidil yg sy kenal dulu dh lain .
dah ta sama .
awak dh lain . tolong laa jadi kuat oke .
ieka bolee jd kuat knp aidil ta bolee .
kitaa kawan kan ???
tp aidil makin jauh .
please jgn jauh dr ieka :')
pleaseeee ?

MAKHLUK KE 3 <3

walau kita dah ta ada papew ?
kita still kwn lagi kan ?
hurmmm .
i rindu youu tau .
tapi you dh semakin jauh dr i .
dgn keje youu lagi .
mana janji2 youu tuu .
tp i akan pegang janji youu oke .
i still tunggu youu dtg jumpe i bilaa youu dh keje jauh nnaty .
kitaa kawankan ? thanks a lot yaaa :)


MAKHLUK KE 4 <3

 
sayaa memang rindu awak .
rindu nak mcm dulu .
kita kawan kan ? walau ape pon yg terjadi . kn kn ?
jalan sama2 . gurau2 . gelak2 .
rindu semuanye .
its oke . saya oke jekkk . lex2 kacang jeee .
saya doakan awk bahagia oke .
ta kisah laaa dgn sape pon .
selama nye kita tetap kawan kn ? 
tuu yg sayaa harap kan .
thanks a lot yaaa :)


No comments:

Post a Comment