Thursday, February 17, 2011

Hari yang ta de mO0d !!!

Haishhhh !!!!


bangun pagi jeaaa dah ta de mood nak pi kelas pastry .
gara gara hal semalam .
haish ! sabaa jelaa .
pasal laki yg ta guna n yg myakitkan aty aku tuu lg .
kalau aku dapat diaa . memang aku ta kan maafkan diaa laaa .
biar tuhann jee yg balassss .
sbb dia bukan jackpot dgn aku sorang kan :)
oke lupakan pasal diaaa oke :p
naik myampah mak nok !!
geli mak dgr nama dia ...
hmmmm .
lagi satuuu aku sakit haty dgn sorg gurl ni .
haish ! suka haty aku laaa !
aku memang ramai kawan laki .
pakwe aku pon tahu !
tapi aku ta penah bagi laki pantat aku laaa bangang !
,\macammm kau tuuu ! lain kali tengok cermin dulu !
laa kan !






hari ni kat kelas pastry .
semua bjln dgn lancar.tp still xda mood .
semua orangg aku kacauuu .
buat pastry majerin memang sgt lecehh ,
naik menyirap akuu .
nak xnk kne siapkan . 
so siapkan laaaa .............




n then kul 12.30dh balik .
pas makan kat kak nas .
terus balik . bejalan kaki ramai2 ,
HAHA ! bessttttt !
tp still msg dgn si DIA ta de mood .
aku ta tahu laaa .
smpai bilaa kecik aty aku ni nak redaaa .
ta pelaaa . aku memang dh biasa cm ni .
searching my mood dgn sndri nye ,.
sabaa yeww tikaaa :)




aku memang sajaa buat org semua benci kat aku .
sebab bilaa masa tuu datang n aku dh ta de .
diaorg ta kan rasa kehilangan aku langsung ponn :)
kan kan kan . S.E.C.R.E.T :)

No comments:

Post a Comment