Sunday, February 20, 2011

tidooo bapak besttt !!! :)

 HAHAHHAHAHAH !!!

oke hari ni hari isnin .kalau sekolah hary first ,pagi2 bangun bapak pening kepalaa .jalan pusing2 nak langgar pintu bilik .bukan nak langgar .dah langgar dah .HAHA !dah langgar baru betul2 segar .HAHA !'ari ni kelas malay cuisine .bapakkk malas !nasib baik . pikir kelas wajib . kalau x dah memang malas dh aku nak pi . hahahha . bukan ape . aku ni kan memang pelajar rajin ponn . ta penah lg ponteng kelass . acehhhh ! HAHA ! ary ni kelas kejap jeee . 1 jam . yg patutnye nye berejam2 . ahhahaha .syukur alhamdullilah . ahhaahha .
balik kelas 9 setengah n then pi makan melepak kat kak nasss . aku makan mee sup . tp cm biasa laa . ta habisss !! HAHAH ! ,memang membazir . wakkakaka . ape laa aku ni kannn . HAHA ! lepas makan . terus balik umah . kul 10 lebih . HAHA ! Balik2 jee . pi lipat baju yg dah basuh . HAAAAHHHH !!! tengok laaa . betapa rajinnye aku kan . sudahh tertulisss . HAHA ! bengong laaaa ! dah lipat kain aku on9 dgn dilla n shima . borak2 pnye borakk . aku tetidoo . bapakkk besttt !!! HAHA ! bapew banyak bapakk dahhh . HAHAH ! berselubung habissss . haiyaaaa !! sedap sedap samapi jilat jari tahuu !!! lalalallalalla ~ nyum nyum :)



 ROCKKK habiss laa kauuu ! HAHA !
ta de kejea dah habis kelas .
cm ni laaa !





time dalanm kelass . HAHA !
kau ta cantik !
tapi kau sweet dowww :)

No comments:

Post a Comment