Sunday, February 27, 2011

alhamdulilah >.<''

aku bersyukur kerana hari ini aku masih hidup seperti orang lain . walaupun aku x se perfect orang lain. syukur alhamdullilah :) hari ni mak abah tak kejew . diaorg mintak cuti sebab nak teman aku pi check up . huhu . memang laa diaorg teman . habis siapa lagi kan . dlm kul 10 lebeh kteowg gerak . HAHA ! dh laa aku tgh sedap tidoo . sebuk plak kejut aku . aarrgghhhh !!! memang tak best betul laaa . tgh sedap tidow kat bilik aku yang mcm snow wonderland ni . adaaa plak yg kacau kan . HAHHAHAHA !!! *tiba tiba teringat dia . huhuhu . rindu dia walau 5 ari tak jumpa . HAHA ! ta pelaaa . bukan lamaa pon . oke berbalik citew tadi . dah sampai hospital . cam biasa laaa .jumpe dr. akmal . hehhehe . benci dowww dgn diaaa , memang aku xsuka dia . HAHA ! terpaksaa aku mghadap muka diaa tuu . BANGANG ! HAHA ! haish ape laa kau ni . xbaik laaa . HAHA ! SUKA HATI AKU LAAAA !!! dh aku xsukaa !! HAHA !  oke2 , cukup laa citee pasal dia tuu . HAHA !check up selama 2 jam . HAHA ! memang laaa . dh laa xmakan lg . lapaa tahu  x !!! benci !!!! .tgk muka mak aku kat luar .muka risau dia . haish ! tabolee tgk laa aku , jgn risau yee mak , tikaa oke . hehehhe . dah check darah semua . dh setle . oke . tggu lg seminggu plak tahu result . alahai wakil family sudaaa . time ni aku dah kat jay bee dh . byk lagi aku kene pikir kan . dr hal ni . yg xbape nak penting .HOHO ! jadah kau tikaa xpenting . oke2 . forget it !!! time check up td . serius badan aku lemah . mcm nak tumbang jeaa . kepala pusing2 , mcm nak tidoo jeaaa . dh hbs scan semua . dah setle . dgn gembira nye ,. aku keluar hospital . sbb dalam kepala hotak aku nak makan jeaaa . HAHA !  dh hbs makan , aku pi teman mak aku beli barang  kat giant . mak aku soh duk dlm ketew jeaa . tp peduli hanjeng laaa !!! aku nak ikot jugak , HAHA ! hakikatnye memng aku degil . hahahha . mcm biasa laa . aku laa si supir malang . tukang bwak barang mak aku . heee .ta pee . tok mak semua boleh mak . hehehhe . oke . dh sampai umah . aku terus masuk bilik . huhuhuh . sebenarnye dlm ati aku sedih . tgk muka mak dgn abah tadi . memang sedih muka diaorg . ta pee mak !!! jgn risau oke . tikaa KUAT laaa !!! tgk bdn laa oke . cube kuatkan semangat utk hidup .. tp please . aku nak dilayan mcm org biasa , yg hidup tanpa ada masalh . aku xnak org layan aku . mcm budak2 yg ke sana ke sini kene take care . aku nak kehidupan normal . tuu jelaa yg aku nakk .

MAK ABAH !!!!! THANKS FOR EVERYTHING OKE :)

No comments:

Post a Comment