Wednesday, March 30, 2011

31.03.2011

heheheh , hari ni aku jahat , sebab hari ni aku ponteng kelas akaun >.<''
lantakk laaa . hehhehe . sebab excited punye pasal nak balik segamat petang ni .
hari ni tiket flight aku kul 4 ptg . HOHO ! ta saba rasanyee nak balik kampung taww :)
nak jmpe mak abah . and abg wan n kak ryna . heee .
tunggu adik oke mak !!! hee
esok jumaat aku date dgn dr akmal . HOHO ! serius ta sukaa ! MENYAMPAH !
oke kene kuat tikaa !!! KUATKAN SEMANGAT YAAWWWW !!! :)
hari sabtu dh kene balik dh . sbb hari ahad dh ada kelas dh . HOHO .
SABO JELAA ~ kihkihkih .


oke . aku nak kemas umah sewa n then nak packing baju balik kg .


  • P/S : jumpe aku hari sabtu yeewww . sbb balik kampung aku ta bawak lattop laaa .


         sbb aku dh xda fb dahhh . hehhehe :)


  • mirul take care ur self oke :)
  • aidil adha . u too . ta mau sedih sedih dh . bak kata aidil kn . bunga bukannye sekuntum kan . belajaa laaa dulu . fokus belajaa . n then dh keje baru cari gf . bilaa dh keje bgs . msty ramai perempuan yg nak kat awk . dont worry yaaa my lovely friend :)
ni jelaa coretan tok hari ni :)jumpe minggu depan .
 assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment