Tuesday, March 29, 2011

deactive facebook :)

29.03.2011 ,ini laa tarikh aku dh deactive fb .
 huhuhhu . aku dh jauh dr semua org . and org pon ta kan tahu lagi pasal aku . and aku ta sakit hati lg bilaa on9 . and org ta sakit hati lagi dgn aku kannn . enough is enough !!! cukup laaa dunia aku bersosial dgn fb ni . kalau  org nak tau pasal diri aku and ape aku buat hari hari . kat sini jelaa luahan haty aku . huhuh , kalau mcm ni hati aku lebih tenang sikit :) jauh dari segala segalanye kan . hehhehe 


oke hari ni kelas HR , serius aku malas nk pi kelas tauuu , huhhh , malas malasss . nak balik kampung !!! nak jumpe mak + nak duit alaun . HAHA ! haish ! hehhehe . jumaat ni aku ada check up . hope semuanye berjalan dgn lancar oke . syukur alhamdullilah . now aku tgh tgk t.v sambil layan lagu , hehhehe . hari ni mirul ckp nk jumpe aku . oke im waiting yawww :) and aku ta puas aty dgn sorg pmpn ni . haish ! sebab dia laa aku bgaduh dgn mirul . gggrrrr . AKU TA PAHAM LAAA KAU NI PEREMPUAN ! KAU DH TAHU AKU NI DGN MIRUL YG KAU NAK MENGATAL KENAPA !!!! shit laaa kau perempuan !!! haish ! MEMANG aku dh menyampah dgn kau tahu tak !!! haish !!! NTAH LAAA aku ta tahu nak ckp ape .LANTAK korang laa sekarang ! ape korang nak buat SUKAHATI kau laaaa ! huhhh ! GTH gurl !!!! oke . kita jumpe hari esok yewww :) aku nak sambung tengok tv ni . take care para pembace . kihkihkih . bye assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment